Tråkig/fartfylld helg

I helgen blir det inte som någon vanlig jobbar helg inte! C ska på konference som vanligt vid denna tid på året och jag hatar att han åker! Hatar att vara ifrån varandra och inte kunna prata så mycket och inte kunna ses på några dagar.
Vet att det låter larvigt men jag nästan gråter mig till söms varje natt han är borta med jobbet. Jag har i vanliga fall svårt att sova när han är ute på nätterna, kommer inte in i någon djup sömn innan jag hör nyckeln i låset, kommer bli en riktig hönsmamma när den tiden är kommen! Förra gången han åkte iväg var hans syster här hos mig under helgen och det var skönt att få sällskap men denna gången är jag helt själv alla dagar.

På fredag åker han och då är det inventering på jobbet på kvällen och under lördag och söndag jobbar jag och sen på måndag kväll ses vi igen men det är ändå några dagar utan varandra!
Dock ska jag påbörja ett än så länge hemligt projekt medan han är borta så det kommer nog inte bli så mycket bloggande då.

Nu blir det sängen och mys, mycket mys den här veckan innan fredag!

Kommentarer
Postat av: Denise

hehe, du och dina projekt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback