Tisdag

Igår efter skolan var jag såå trött! Åkte hem, plockade undan lite och började med middagen. Efter middagen blev det duschen och sedan top model och efter det deckade jag haha, eller nja inte direkt efter men vid 10 tiden sov jag! Var skönt att vakna utvilad idag för en gångs skull.

Idag var det skola igen, har försökt få kontakt med någon studievägledare men ingen har tid eller svarar så jag fortsätter min jakt på torsdag när det är dags för västerås igen.

Sitter just nu och väntar på att min mosters man ska komma och lämna våra cyklar, dom har varit inne på "kontroll" och så har dom lagar connys punka så vi får tillbaka dom idag. Vi får ju knappast plats med cyklar i vår bil så han körde dom åt oss, snällt!

Hade velat åka till ikea idag och fixa lite småärenden men det får bli imorgon som det ser ut just nu, om inte det blir efter maten beroende på när vi äter.
Skulle kunna ta det imorgon för jag är ledig då, med undantag att jag ska in till jobbet en stund och hjälpa till med några saker.

Nu ska jag sätta igång med maten; blir grillad kyckling, couscous, sallad, ajvar och gräddfil *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback