Tisdag

Inget spääande att skriva om idag, var i skolan i morse/förmiddags. Blir verkligen en svår kurs, måste ta tag i allt redan från början och räkna och räkna och räkna och hoppas på det bästa!

Efter skolan åkte jag hem, var tänkt att vi skulle sitta och plugga men böckerna fanns inte på bokhandeln i skolan så det blev att åka hem. När jag kom till sthlm gick jag till akademibokhandeln och köpte böckerna vi ska ha, så man blev 1700:- fattigare *suck* pengar för böckerna tar verkligen livet av mig! Men hoppas på att jag kan få rätt mycket för dom när jag säljer dom!

Efter det åkte jag till Connys jobb, behövde skriva ut en massa som jag ska ha till kursen och där finns det gratis papper och bläck *hihi*

När Conny hade slutat åkte vi och åt hemma hos mamma och pappa, var riktigt mumisgt! sen åkte vi på present jakt, mamma fyller år på torsdag. Min kusin fyller också år på torsdag men eftersom vi inte kommer fira henne denna vecka så blir det till att leta present på stan kanske på lördag.

På lördag "firar" vi 2 år och 5 månader så vi bestämde att vi skulle ut och äta och sen gå på bio, vart vi ska äta är lite hemligt eftersom jag har valt ett ställe men Conny får inte veta vad det är förren på lördag så jag skriver om det på söndag istället! Sen ska vi se Osceans 13, gillar dom filmerna skarpt!

Nu blir det sängen, träning imorgon på morgonen sen plugg och sen jobb 14-20

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback