Prjoekt!

Projektet har börjat: göra om sovrummet!
Hann med väldigt mycket idag, mer än jag trodde!
Har målat väggarna 2 gånger, tagit bort att maskeringstejp, satt upp gardinstång och rullgardinen och tvättat fönstret! Har en del kvar att fixa men det är mest städning och inredning, kommer inte vara så mycket skillnad i inredningen förrutom lite tavlor och sånt men det blir bra riktigt riktigt bra faktistk!
Är super nöjd!

Ska tvätta gardinerna och sy upp dom innan jag lägger tillbaka dom, tyvärr jobbar jag i helgen så jag får göra lite på kvällarna men jag SKA bli klar tills Conny kommer hem igen!

Kändes piss att säga hej då idag, var svårt att hålla tillbaka tårarna men eftersom alla timmar är fyllda med en massa jobb så ska det gå bra!

Nu in i duschen sen till jobbet för att inventera *blä*

Tack snälla mamma för att du städade badrummet, de blev jätte fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback