Onsdag

Då var den här dagen också över, veckorna går ruskigt fort!

Imorse var jag och tränade, jätte skönt att komma igång! Sen hann jag plugga lite innan det var dags att gå till jobbet, skulle ha jobbat 14-20 men var där redan 12,30, Andreas behövde nämligen åka iväg och fixa en grej men det är bra med extra pengar :)
Försökte plugga lite på jobbet mellan kunderna men hann inte med så mycket så jag ska fortsätta lite till ikväll.

Imorgon är det skola igen, sista föreläsningen denna vecka, denna termin går jag i skolan 3 gånger i veckan, rätt mycket för innan har det mest varit 2 gånger per vecka men det är bra med fler föreläsningar! Efter skolan blir det att sitta kvar och plugga lite innan jag åker tillbaka till sthlm och firar mamma som fyller år imorgon.

När jag kom hem hade Conny gjort Lasagnette *mums* men det blev en liten portion till mig och nu avslutar jag maten med lite vattenmelon.

Conny tittar på fotbollen så jag tänkte ta en långdusch och göra lite manikyr och ansiktsmask sen läsa lite till innan det är läggdags, uppgång 6 imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-24 @ 13:41:19
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback