Lördag

Lördag idag, var en okej dag igår. Pluggade på förmiddagen sen jobbade jag 14-20. En helt lagom tid att ägna sig åt jobb, 6 timmar går fort!

Efter jobbet var det middag hemma och göra sig i ordning, sen åkte vi in till Fridhemsplan och träffade lite kompisar. Satt på ett hak och drack öl och snackade lite skit. När klockan var lite över 01 gick vi för att äta på donken, dumma mig som inte var i totalt sinnesfulla bruk beställde såklart mat *de va den bantningen för veckan*
Efteråt var det hemgång och för en gångs skull så passade vi in alla tunnelbanor annars brukar vi alltid åka på att få vänta 30 minuter. 

När vi kom hem ville C titta på Carolina Kluft som men jag var alldeles för trött, det sista jag kommer ihåg var att C frågade om P kunde komma hit och sova här sen somnade jag som en klubbad säl. Vid 6 tiden i morse vaknade jag av att jag var så fruktansvärt illamående, ingenting ville hjälpa! Gick upp och ser att P ligger i soffan och sover, hade inte ens hört dom böka runt när han kom.
Kunde iaf eller mycket om och med somna om och här är jag nu

De två sover och jag har inte så mycket öfr mig, funderar på att göra lite småärenden innan de vaknar.
Är sugen på frukost med men det är så tråkigt att äta själv och hoppa i sängen så C vaknar är nog ingen bra idé idag om vi ska på middag ikväll så det gäller att hålla sams *haha*
Blir nog att klä på sig och köra lite ärenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback