Länge sen!

Var riktigt riktigt länge sen jag skrev här på bloggen men det är full fart hela tiden här!

Har haft en kanon födelsedag men släkten (min) och fått underbara presenter, speciellt kyl och frys som jag alltid velat ha!  Tack till alla som har gratulerat

Annars har semestern spenderats som jag tidigare nämnt i södra Sverige. En vecka återstår och en massa mer ska hinnas med!

Vi har även hunnit med ett besök med övernattning på Yasuragi (även det en present) och det var lika underbart som alla sa att det skulle bli!

Blir ett kort inlägg idag för vi ska fira vår födelsedag med Connts polare med lite grillning och utgång
Men lovar att återkomma i veckan!

Finns ett väldigt litet urval av bilder på min bilddagbok och mer kommer att fyllas på när det finns tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback