shopping

Detta köpte jag när jag var på stan med mamma igår:

image172
Randig klänning med fickor på sidorna, perfekt till ett par vita korta leggings och ballerina skor

image173
Svart kjol i strechigt jeans material, döskallar som detalj

image174
Beige klänning, har den här klänningen i brunt och svart också men jag bara älskar den! Jätte härligt tyg som är svalt nu på sommaren!


Kom på att jag också kan visa skorna jag köpte för ett tag sen

image175
Arbetsskor med högre sula, behövs när det är så kallt på golvet! Och nej jag köpte dom inte smutsiga, har använt dom :)

image176
Mina första Puma skor, är egentligen en reebok tjej men någon gång måste man ju prova :)

Kommentarer
Postat av: Denise

jättefina kläder! gillade kjolen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback