såld

Har ju helt glömt bort att skriva om att min gamla kamera är äntligen såld nu! Visserligger fick vi inte så mycket pengar som vi ville men iofs så har överförings sladden gått sönder så då fick vi ju gå ner i pris också...
Men sål är den och det är det som är huvudsaken!

Idag tog jag sovmorgon, vaknade vid 10.30, kan inte komma ihåg när det var sist jag sov längre än till 9 och jag minns ännu mindre när jag kunde sova fram till 9, men idag fick jag sova länge iaf!
Gick upp och åt frukost och sen åkte vi till macken och fixade det sista med bilen så nu låter den som ny igen. Vi passade också på att tvätta den så nu glänser den fint :)

Ska strax lägga in bilder på vad jag shoppade igår men kameran är på laddning just nu.
Ikväll vet jag inte alls vad som händer..någon som vill hitta på något?

Kommentarer
Postat av: denise

jag kör nu=) ses om 7 timmar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback