coop

Kom precis hem från att ha varit och handlat, det var ungefär jag och halva sthlm på systemet *pust*

Tänkte iaf skriva av mig lite
Var inne på COOP och handlade skit inför kvällen, går till kassan men ser sen på kvittot att dom inte dragit av rabatten för mina chips påsar. Ställer mig i info disken och säger att dom inte dragit den och att det står en skylt att det är 2 påsar för 34:-
Hon ringer och hör med någon och säger sen att nej det finns ingen skylt. Jo den finns både vid ostbågarna och innan säger jag. Men NEJ dom var och tittade och det finns ingen sylt.
Lämnar kundvagnen och går tillbaka in i affären, rycker ner skylten och går tillbaka till info disken och trycker upp skylten i ansiktet på henne! Då får jag mina pengar tillbaka!

Det hela handlar inte om mina 4:- jag ska få tillbaka utan en princip sak och hur de behandlar sina kunder. Kossan i info disken kunde ha varit trevligare än hon va! Dom har ingen som helst kundkänsla, vet dom inte att kunden alltid har rätt tills det är motbevisat?
Blev så arg!

Aja, nu ska jag göra tzatziki sen blir det dushen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, du är för rolig =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback