borta

Jaha då har vi tappat vårat dvd case med ungefär 200 filmer i!! Vi har letat igenom hela lägenheten men den finns ingenstanns. Conny ska höra om hans bror har den eller om vi har glömt den hos hans föräldrar, hoppas verkligen det för annars blir jag riktigt ledsen!

Annars har jag spenderat hela dagen på dårhuset (jobbet) det går inte att beskriva hur less jag är på det där stället, men jag kan se ett liiiiitet ljus i tunnelns slut, om 2 år (förhoppningsvis) när jag är klar med skolan kan jag säga upp mig för gott och det längtar jag verkligen till! ALDRIG ALDRIG mer ska jag jobba helg eller röda dagar!
Fick iaf veta av Andreas att dom bjuder mig på skumpa nästa Augusti för då har jag jobbat där i 10 år haha!

Igår var Admira förbi en stund på eftermiddagen, förmiddagen spenderade vi först på Connys jobb för det var en grej som hade gått sönder som han var tvungen att laga. Om han inte får bra löneförhöjning i år ska jag personligen gå dit nästa år och löneförhandla åt honom!

Sen var vi en sväng på IKEA, skulle köpa stolar till balkongen då vi gav bort våra vita stora stolar, bättre med klappstolar så man får plats ordentligt. Blev iaf 4 sånna. Sen blev det batterier och lampor men även 2 bokhyllor. Vi har jätte länge velat köpa bokhyllor så vi kan fixa med alla våra filmer men det har inte blivit av så nu när vi ändå var där köpte vi 2 stycken. Nu gäller det bara att fixa fodral till alla filmer så kommer det bli perfekt!
Vi delar iaf samma dröm, när vi flyttar till hus ska vi inreda källaren först med ett filmrum där det ska vara stora soffor och projektor och filmduk och längst hela väggarna ska det bara vara massa filmer! Sen ska det bli ett spelrum med tv och soffor för TV-spel och sen ska vi ha biljardbord och Connys flipperbord. Den dagen när denna dröm går i uppfyllelse är mil bort just nu men man måste ju ha lite mål i livet :)

Har gjort lassagnette till ikväll så den står i ungen nu. Ska gå och slänga massa kartonger ikväll så jag har mindre att göra i morgon, sen ska jag hämta upp en resväska och lägga våra vinterjackor där i, det är helt fullt i garderoben annars. Tyvärr har jag varit lat eller snarare väldigt upptagen den senaste tiden så min garderob ser fortfarande ut som en krigszon! Måste verkligen skärpa mig och ta tag i det där för jag hittar inga kläder längre!

Imorgon är det grillfest här hos oss, men vad ska man ha på sig? hjälp mig någon!!

Nä bäst att sätta igång så man får något gjort! Slänger in bilder på bokhyllan senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback