tråkigt

Idag skulle Thomas ha kommit och gjort klart all elarbete som ar kvar i lägenhete och vi skulle kompensera allt med en middag! Mne tyvärr blev det lite krångel så det blev inte av så där stod vi i morse med all mat och dricka, inte kunde vi frysa in oxfilen igen eftersom den varit fryst en gång innan så ja såg alla pengar ruttna bort men vi bjöd över Kjelle och Jessica istället så de blir nog bra! Får hoppas på att thomas har tid en annan gång!

Sitter här på jobbet nu, ska skynda mig allt jag har hem, måste dock cyckla eftersom Conny va tvungen att ha bilen idag och hans bil står på han jobb! Sen väl hemma ska de göras iordning och sen lagas mat!

Igår träffade jag tjejerna i stan, satt och pluggade några timmar och sen begav vi oss hem men först var jag dum nog och stannade på indiska så ja köpte ett halsnad, ett armband och en ring, blir de ikväll tror jag :)
Igår kväll mötte jag upp Conny utanför East, hade bokat bord till 18,00. Tittade på menyn och bestämde oss för att ta en middag för två bestäende av 5 förrätter.3 huvudrätter och 3 efterrätter till de drack vi först öl. sen vin och sist kaffe med likör i, allt detta innan vi dog av notan! Trodde den skulle hamna på strax över 1000 men när vi fick den så va den på 1850!!! kunde ju inget annat än att se glad ut och betala men gisses va de känns i plånboken!

Igår fick jag äntligen min efterlängtade telefon, lämnade ju in min gamla som mamma tappade i diskho och det har varit en massa strul men nu kan ni äntligen skicka mms till mig igen :)

nä de kanske är lika bra att jobba lite den sista tiden som är kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback