Lördag

Sitter på jobbet och bloggar, ja då förstår ni ju hur oligt jag har det! Förvisso är det kul att blogga men det är inte så roligt att vara här och göra det. Hade mycket hellre varit hemma nu och tagit en tupplur. Dessa tidiga mornan tar kål på mig! Känner mig som en 5-åring som vill gå och lägga sig efter bolibompa, man ligger helt utslagen i soffan redan vid 19,30 och bara väntar på att klockan ska bli minst 22,00 så man kan börja närma sig sägen!

Dessvärre blir min älskade sambo lidande, han sa senast igår att vi knappt hinner umgås med varandra bara han och jag och han har tråkigt nog rätt. Känns som att just nu tar skolan upp det mesta av min tid, när jag inte sitter i skolan till sent på eftermidagarna spenderar jag min tid med att ta mig hem från västerås. Tågresan går fort, hinner iaf slumra till en timma men sen ska det åkas tunnelbana och sedan gå. När man väl är på väg hem nästan springer man för att man vet att man har någon där hemma som väntar på en och när man väl är innanför dörren så är det tillbaka till alla vardagsrutiner, äta middag, duscha, plocka in i diskmaskinen, kanske slänga in en tvätt eller plocka ihop kläder som bara ligger i en häg och väntar och när alla sysslor är klara ja då lägger man sig i soffan och väntar på att tiden ska gå så man kan gå och lägga sig eftersom ögonlocken redan har checkat in sedan länge!
Känner att när jag är klar med det här arbetet är min första prioritering min älskade, önskar att jag bara kunde pyssla om honm en hel helg men de förblir nog bara önsketänkande...

Nåja, utgång idag (jaja jag vet att jag inte borde) alltid samma problem med klädval! Sitter här och funderar över två val.
nr 1:
*blåa jeans
*svart topp med blått sidenband i midjan
*svarta pumps

nr 2:
*svart pennkjol
* tanktop i antingen vit,svart eller brun (eller lager på lager?)
*svarta pumps

Gillar inte att vela, gillar de få dagar när jag bara vet redan när jag vaknar på morgonen vad jag ska ha till kvällen.

Nä åter till sysslorna, tittar in en sista gång innan jag klär mig för kvällen, kanske fått några bra tips tills dess :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Tycker du ska köra på alternativ 1...=) ha en supertrevlig kväll gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback