Sommar

Fick 2 bilder av min moster som hon glömt skicka till mig, de togs på min födelsedag!



Det är Conny, jag, min kusin och hennes pojkvän!

Idag har jag varit i skolan, har varit så sjukt trött idag! somnade på tåget till skolan, somnade på tåger hem från skolan, somnade väl hemma och sov 2 timmar och jag kan lova att jag kommer sova gott inatt! Gick iofs och la mig vid halv ett igår och klockan ringde i vanligt ordning 06,00! Kan ju bero på det :)

Fick för övrigt även min mascara jag vann på tradera idag! blir lite besviken då borsten inte alls ser ut som på bilden, på bilden är den lite böjd vilket för de lättare att komma åt alla fransar men de va den inte i verkligheten! får prova den imorgon eller på torsdag!

Nä nu blir de duschen sen natti natti!

Kommentarer
Postat av: Denise

fin bild=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback