Lördag

Vaknade sent idag eftersom vi la oss sent igår, åt brunch och sen var det dags att gå till jobbet, bytta min lördag från 2-19 för att vi ska på teater nästa lördag. Gick bra att jobba. Conny är inte hemma just nu, han är och äter middag med sin farmor som fyller år på måndag men ja jobbade ju så jag fick stanna hemma :) blir till att inte göra nåt speciellt idag bara mysa :)

Igår var jag på bio med Martina, såg filmen Du & Jag, en svensk film, den var faktiskt rätt bra man fick sig en rejäl tankeställare och när jag såg filmen insåg jag hur lyckligt lottad jag är som har Conny!

Idag hann jag även beställa lite saker från jotex, ett par lakan som Conny tyckte va coola:


Sen blev det även madrass skydd till sängen, billigare att beställa för dom är såå dyra ute i affären!

Nä nu blir de duschen innan älskling kommer hem!

Saknar dig Denise, önskar att vi kunde ses snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback