Liten lista

Namn: Beatrice
Smeknamn: Bea
Längd: 168
Din ålder: 22
Födelsedag: 8 augusti
Syskon: nej
Hårfärg: blonda slingor
Ögonfärg: melerade
Vad shoppar du helst: allt möjligt men mest skor
Har du några tatueringar eller piercings? 3 stycken i öronen och en i naveln
Hur många skor har du? slutade räkna när jag kom upp till 47 st :)
Hur många par byxor har du? oj deä r en hel del
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Jaaa
Färg: Svart, brunt,beige och allt möjligt
Mat: äter nog det mesta...kanske
Sport: har simmat, åkt konståkning, spelat handboll och tennis men just nu bara gymmet
Hoppat bungyjump? nej men skulle vilja hoppa tandemhopp
Tar du droger? asolut inte
Vad använder du för schampo? loreal
Vad är du mest rädd för? att förlora nära och kära
Vad lyssnar du på just nu? tv:n i bakgrunden
Pizza eller choklad? choklad såklart
Guld eller silver? beror på tillfälle
Vilken film såg du sist på bio? offside i lördags
Vad vill du helst av allt göra just nu? åka till Thailand
Jag är: lycklig
Min fritid: har inte så mycket fritid för skolan tar så stor plats annars kompisar och självkalrt min pojkvän
Vill: en massa saker hela tiden
Om sex månader: pluggar jag fortfarande och hemkommen från vad som kommer bli den bästa resan någonsin!
Jag samlar på: skor :)
Jag blir glad av: att göra andra glada
Jag blir förbannad på: oärlighet, folk som inte står för sina åsikter, män som slår sina kvinnor och lite annat
Gröna eller röda äpplen: hellre vattenmelon eller jordgubbar :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Conny eller Martina
Vad skulle du behöva nu: sömn
Vad har du nu? ett underbart liv
Vad stör du dig på just nu: ingenting
Vilken tid gick du upp idag? 06,15
Har du ätit frukost idag? japp
Har du sovit i din egna säng inatt? sovit i vår säng :)
Vad såg du senast på TV? när och fjärran
Har ud strumpor på dig nu? japp
Hur svarar du i telefon? Bea
Vad längtar du till mest just nu? 29 december
Har du körkort? självklart
Är du ensam just nu?: Nä
Vad ska du göra ikväll? Ta en dusch sen sova och titta på prison break
Vad ska du göra imorgon? gå i skolan sedan hem till mamsen
Vad ska du inte göra imorgon?komma försent
Vad vill du bli när du blir stor? klokare och väldigt rik :P
Var vill du bo när du blir stor: trivs där jag bor just nu men vill flytta till en stor villa
Håller ud dig till någon speciell kost? försöker tänka på det jag stoppar i mig men annars inte
Exakt hur mycket gillar du att bada i havet? en av de bästa sakerna som finns
Är det okej att gråta? självkalrt!
När grät du senast? oj det minns jag inte
Prata eller vara tyst? munnen går i ett ;)
GILLAR DU ATT:
Ge kramar:
absolut!
ge massage: ja men inte hela tiden
gå promenader i regnet: det är mysigt
vad gjorde du förra sommaren: va i bulgarien och sedan i hälsingland
svär du för mycket: ibland, försöker låta bli
när duschade du senast: igår kväll
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta mjukisbyxor
vilken färg är dina underkläder: Just nu är de svarta
vad är brevid dig just nu: en soffa
vad var det sista du åt: hemmagjord pizza
har du en lavalampa: nopp
hur är vädret just nu: rått och trist
vad gjorde du igår natt: sov :)
vem pratade du sist med på telefon: mamma
vad gör dig glad: mina vänner och min familj, överraskningar och shopping
vart skulle vilja du åka: jorden runt
för att shoppa: Paris eller Thailand
för att festa: till stan
för att ha sommar: ska få sommar snart :)
Favoritväska: oj har många favoriter
Skostorlek: 38
Favoritfilm: lejonkungen, meet joe black och massa andra
Favoritskor: kan inte välja
Favoritkaffe: latte
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: beror på hur mycket räkningarj ag har men något blir det iaf varje månad
Kilklack eller stilett: stilett
Fulaste plagg i din garderob: ingenting
Snyggaste plagg i din garderob: kan itne välja
2 Länder du vill till: Frankrike och USA
Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Nej, trivs med mig själv som jag är
Gjort bort dig för den du höll kär? haha förmodligen när man var liten
Snubblat runt i dina klackar? nej, sätter inte på mig klackar jag itne kan gå i!
Varit avundsjuk på någon? har vi alla varit
Hatat någon? hata är ett starkt ord
Druckit / rökt / snusat: japp
Velat rymma och skaffa nytt liv: kanske när man va lite noch inte fick som man ville
Hur är du? alltid mig själv
Vilken klädstil har du? beror på tillfälle
Ditt mest använda uttryck? okej
Viktigaste egenskap hos en människa? ärlighet
Sämsta egenskap? snålhet, straffar sig alltid i längden!
Vad gör en fest lyckad? När jag får umgås med mina underbara vänner
Vad vill du bli? ekonomiskt oberoende
Vad är din dröm? att leva lyckligt, får barn och lära mig massor
Kan du tänka dig att ta din bästa väns ex? absolut inte
Vilka är dina idoler? Har inga speciella
Hur ska din drömprins vara? conny ska vara precis som han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback