Lista?

Vet att det är tidigt men man måste ju förbereda sig så man inte glömmer något haha. Tänker givetvis på Thailand nu, skriver en lista i mitt huvud på saker som måste köpas så man inte måste lägga alla utgifter på en och samma gång med tanke på att det även är jul och massa julklappar ska inhandlas!

Har iofs köpt 2 julklappar och har en tredje i huvudet som jag inte kan skriva här!
Men vad köper man till sina föräldrar och till svärmor/svärfar? hjälp mig!

Åter till thailand då, det som verkligen måste köpas och det är super viktigt är solkräm, men vart får man tag i det nu i oktober?? så om du vet något billigt ställe som säljer så är jag tacksam om du delar med dig av informationen :)

Sedan är det dags att börja titta efter väskor så man kan printa ut snygga modeller och ta med på bild, svårt att avgöra om det är en bra kopia eller inte haha! Jag har lätt för att se vad som är äkta och inte när jag tar sakerna i handen, men då ser jag bara på loggan och kvaliten (tyget/skinnet/mockan) men jag har svårt för att veta om modellen verkligen finns eller inte...så några sidor med bilder på olika är bra att ha med sig!
Sen är det nog också dags att lägga alla bilder från kameran till datorn så man kan tömma hela kameran för det kommer tas många många bilder kan jag lova!

nä nu ska jag börja med middagen!

Kommentarer
Postat av: Denise

kommer sakna dig när du är i thailand ju=/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback