Laredoute

Laredoute hade ikväll ett erbjudande mellan 19,00-19,30, allt som hade orginalpris sålde dom ut för halva priset! Så då vart man ju nyfiken! lyckades komma in iafo ch beställa lite saker sen beställde jag även saker som inte var till orginalpris och på dessa hae jag 30 procent rabatt så det blev en hel del.

Till mig själv köpte jag:




tröja 1 är i färgen svart, linnet är i grått, skorna är i svart och tröjan längst ner är i grönt

tröjan som är vringad där bak och skrona har jag spanat på sen katalogen kom ut och nu var det äntligen dags att få hem dom

till conny blev det: jag:




Väldigt nöjd med köpen och han blev väldigt glad :) hoppas bara skorna sitter snyggt och resten också då förståss men det är skor som är svårast att ebställa tycker jag! men men hoppas dom kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh vad mycket snyggt! själv kom jag aldrig in=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback