IKEA

Har spenderat dagen på IKEA, eller ja rättare sagt hela förmiddagen :) Blev en hel del shopping kan jag lova, farligt att släppa mig lös på IKEA :)

Dagens inköp:


* Stolen ska vi ha i gästrummet/datarummet för den vi hade sedan innan var så stor så den tog upp halva rummet
* Ljusen luktar vanilj och står i badrummet och i sovrummet, funderar på att köpa några till till vardagsrummet
* Lampan hänger i vardagsrummet, fast våran är vinklad finare än den här på bilden :)
* krokarna ska vi ha i den nya garderoben i hallen
* korgarna ska vi också ha i garderoben, vi valde 2 svarta
* kafraffen...ja den förstår ni att vi ska ha vatten i haha

Sedan kötpe vi:
* golv till gästrummet/datarummet, eller fortsättningen på golvet som ska vara under soffan där det tidigare satt en vägg.
* Skärbräda
* Lakan och örngott
*lite galger till kjolar
* hyllor som vi ska ha i gästrummer/datarummet som vi ska ha skrivaren på och pärmar och sånt för räkningar osv.

Det var nog det som blev dagens inköpt, rätt mycket med andra ord :)

Efter IKEA städare di ur vårt förråd, hade ås mycket skit så vi knappt fick igen dörren men nu är det rensat *äntligen* efter det hade vi kommit igång och åkte hem till mamma och pappa för att städa ur deras vind på saker som jag äger men ännu inte tagit hit, blev lite kökssaker, kläder,böcker,skridskor,resväska osv. Nu ser hela lägenheten ut som ett bombnedslag men imorgon ska jag sätta igång och fixa mina saker! Måste även städa ur min garderob och lägga in vinterkläderna! Sen togj ag upp den stora säcken med skor som låg i förrådet, så nu blir de till att byta sommarskorna till vinterskor och lägga ner sommarskorna i förrådet. Conny tyckte jag skulle rensa ut bland mina skor men de tyckte jag var en mycket mycket dålig idé, jag menar man vet ju aldrig när saker och ting kommer till användning *host host* :) hör han egentligen hur de låter? "slänga skor" nä uscha, kan knappt skriva de ju!!! här slänger vi inte mina käraste ägodelar, ska han ha kvar sina dögamla tidningar som han samlar på så ska jag få ha kvar de jag samlar på :)

Imorgon på förmiddagen ska jag som sagt packa upp, sen på eftermiddagen ska jag till Alina och fixa håret, det kan verkligen behövas! Vet dock inte hur det kommer bli, vill iaf behålla längden tills vi åker till Thailand, enklare med långt då så får vi se hur jag gör till våren. Men färgen blir knepig, har lust att bli mörk men Conny tycker jag passar bättre i ljust men som sagt får se vad jag känner för när jag satt mig i stolen imrogon!

Nä nu ska vi titta på TV och bräka i oss chips!
Har varit så onyttig på senaste tiden, ville banta en massa tills vi åker men har gått skit dåligt. Har iaf kommit fram till att jag ska säga upp mitt gymkort på SATS sedan 3 år *snyft* inge roligt att träna själv så jag byter till gymmet där mamma går, lite bättre där också för dom har vattengympa och sånt.

Nä som sagt, TV:n nu

Kommentarer
Postat av: Denise

Så mycket fint ni shoppade=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback