Dagens - onsdag

  • DAGENS MUSIK: inget faktiskt
  • DAGENS KLÄDSEL: jeans Fornarina, Brunt linne H&M, Brun vringad tröja Gina Tricot
  • DAGENS DUSCH: Vid 17
  • DAGENS FRISYR: hästsvans innan och nu utsläppt
  • DAGENS SMINK: mascara och foundation/puder
  • DAGENS PLANER: plugga med Maria här, ut till Ekerö
  • DAGENS MÅSTEN: fixa arbetet
  • DAGENS HÄNDELSER: pluggat med Maria, gjort middag
  • DAGENS TRÄNING: ingen :(
  • DAGENS VILL HA: bubbelbadkar
  • DAGENS SAKNAD: mamma
  • DAGENS ROLIGA: kläderna från H&M kom 
  • DAGENS TRÅKIGASTE: inget än så länge 
  • DAGENS FINASTE: mina nya byxor
  • DAGENS DRICKA: vatten och latte
  • DAGENS KÖP: sallad och gurka *skratt*
  • DAGENS MAT: potatis, kött och zuccini röra
  • DAGENS KÄRLEK: conny
  • DAGENS MÅENDE: lite trött men bra
  • DAGENS FRÅGA: ska jag beställa tröjan jag sett?
  • DAGENS AVSLUTANDE: nu är jag hungrig!

  • Kommentarer
    Postat av: Denise

    klart du ska beställa den=)


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback