Vagel?

Har ladrig haft vagel i ögat i hela mitt liv, inte ens ögoninflamation. Men nu har det kommit en vit prick under ögonfranskanten på ögonlocket, är detta en vagel? Det rinner inte om ögat men de kliar lite.

Har lagt på lite visin för torra ögon och mot lätt inflamation så jag får se om det hjälper, pappa kommer hit efter jobbet och kör mig till apoteket,ska se om de har något jag kan använda!

så om du vet hur man gör ås får du gärna skriva det :)

såå skönt det var att träna idag! Tog de jobbigaste hantlarna idag och de va riktigt tungt! Kanske också ska skriva att det var på vattengympa jag var! gillar det mer och mer för varje gång jag är där, man verkligen känner hur man jobbar med hela kroppen.
Har ju simmat i stort sett halva mitt liv, började tävla när jag var 8 och slutade när jag var runt 16, blev för mycket med alla träningar och tävlingar men när jag ligger där i bassängen saknar jag det faktiskt väldigt mycket! För ett par år sedan simmade jag och Martina varje måndags kväll, var så underbart. Hoppas vi kan ta upp det igen till våren.

Fick det första paketet från LaRedoute idag, har redan hämtat det haha. Det som kom var:
* grön vringad stickad tröja- jätte fin var den så den behåller jag!
*svart tröja med skjorta: lite väl kort, slutar ovanför byxlinningen vilket jag tycker är lite sådär men jag tror jag behåller den iaf, om ja lyckas få bort de kilona ja vill ås kommer den kanske sitta snyggare.
*svarta träningsbyxor-satt jätte bra så dom ligger redan i garderoben!
*svarta pumps- här är jag lite kluven, de är såå hög klack på dom, såg mycket mindre ut på bilden. Kommer väll förmodligen bryta nacken de första gångerna jag går i dom så jag vet ännu inte om jag ska behålla dom. Kan komma till användning på våren om man bara ska ut och äta eller ås men ute en hel kväll på krogen funkar dom nog inte för!
*brun skjorta till conny- han har inte sett den ännu så vi får se om den stannar eller åker

Nä nu blir de lunch!

Kommentarer
Postat av: Emelie

http://mylova.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback