tomten

ringde mamma idag:

- hej mamma
- hej bea
- jag har pratat med tomten och sagt att jag önskar mig klänningen från asos i julklapp och att jag har varit snäll hela året
- jaha, vad svarade tomten då?
- nä han sa inte så mycket
- okej, men då ska jag också prata med tomten

10 minuter senare:

- hej bea
- hej mamma
- nu har jag pratat med tomten
- okej, vad sa han då?
- han tyckte att du hade varit snäll hela året så han skulle komma med pengar till klänningen
- okej vad bra för jag har redan beställt den haha
- ja, tomten sa att det trodde han också

haha föräldrar är bra roliga! men min mamma är verkligen världens snällaste! Älskar dig mamma

Kommentarer
Postat av: Denise

haha du e för rolig=))
där ser du att du fick den i julklapp=))

Postat av: Emelie

haha du är rolig du =D

2006-11-22 @ 22:25:21
URL: http://nelliesmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback