stan

Idag har jag varit inne i stan med Pernilla och Louise, pernilla skulle gå till  CUM för att hitta något hon kan ha på sig på kryssningen i december, själv vet jag precis vad jag ska ha ;)

När vi varit på CUM över en timma blev det dags för lunch....

Sen skulle dom åka hem och jag hade några timmar kvar tills jag skulle träffa Conny i stan så istället för att gå runt själv så åkte jag till Connys jobb där jag sitter nu!
Ska inte sitta här så länge för han ska snart till frisören och då ska jag in till stan och titta efter en bikini och lite sånt sen när han är klar så ska vi köpa de sista julklapparna!

Ikväll blir det lugnt, ska ju jobba hela helgen och känner ändå inte för att gå ut och härja....vad är det med mig nuför tiden? jag som var ute varje onsdag-söndag när jag var singel men nu är det bara roligt ibland...

aja nu ska jag ner till affären, inge roligt att sitta här bland alla datanördar haha ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback