sönderstressad!

Har inte ens hunnit skriva blogg för jag är så stressad, det här kommer verkligen bli helvetes veckan!

Har som jag nämnt tidigare tenta på fredag, 4 poäng är den på så den är rätt stor. Sen har jag en inlämningsuppgift som ska vara inne på torsdag senast!
och såhär ligger jag till:

*inlämningen: nästan färdig, endast lite på excel kvar
*tentan: har skrivit av alla öfreläsningar

kvar:

* inlämning: göra det sista på excel,lösenordskydda allt, lägga upp på skolans nät
*tenta: skriva samman frågor från tidigare tentor. läsa läsa läsa läsa så jag kan alla ord och allt sånt!

desseutom ska jag jobba imorgon mellan 9-14, sen ska jag låsa in mig i lägenheten fram till fredag och plugga för glatta livet!

Idag var jag i västerås, länge sen jag var där haha. Har ju kunnat plugga allt hemifrån så det har inte känts så lönt att slänga ut pengar på att åka dit (kostar ju mig runt 2500 varje månad att bara pendla)

sen när jag kom tillbaka till sthlm åkte jag till Connys jobb och vi åkte och köpte en strob och ljuslaser till kryssningen, mycket pengar men nu har vi det iaf :)

sen har det varit middag, blev fajitas *mums*

efter middagen har vi betalt räkningarna! kändes faktiskt helt okej den här månaden, har betalt alla räkningar plus nollat vårat kreditkort så vi slipper räkning nästa månad :) Sedan har vi även lagt undan pengar så vi kan köpa julklapparna till våra föräldrar. har även lagt undan lite till Thailand men det blir mer nästa månad! Sen har Conny sagt att han vill ha ut alla sina komptimmar i pengar så då får ni några tusen till *yeey* mamma och pappa tycker att vi har lyckats spara ihop sjukt mycket pengar sen i september men shoppoholic som man är så lär de går åt!
Sen finns de ju en blivande underbart söt bebis som jag ska titta på lite prylar till, stakkars dig gumman du kommer bli överröst med saker :D

nä nu blir de duschen innan prison break (okej ja borde inte men man måste ju)

Kommentarer
Postat av: Denise

naaw, gumman! du är så himla go! love you

Postat av: Emelie

Så snäll du är som tänker på Denise blivande barn

2006-11-27 @ 23:29:53
URL: http://nelliesmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback