Snö

Jaha då var snön här, INTE alls ROLIGT för fem öre! visserligen gillar jag när det är mycket snö och man är uppe i fjällen och åker skidor men inte närdet är blask och sån som det är för det mesta!

Sitter här och äter frukost, latte och macka, borde egentligen äta gröt idag eftersom jag snart ska gå och träna men vi hade ingen mjölk hemma.

Kan heller inte åka bil,Conny lämnade sin bil på jobbet igår, han har nämligen satt ut den till försäljning nu! Min bil har inte heller vinterdäck på, brukar alltid vänta till sista sekunden då jag inte vill slita på dom i onödan :)
Vill gärna ta bilen upp till centrum men även om de är en kort bit så kan det hända mycket när de är halt! Får väll bli att man traskar upp istället *suck*

Jaha man kanske skulle klä på sig nu och bege sig

Kommentarer
Postat av: Denise

vad mysigt med snö. här kom lite med, men det la sig inte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback