sjuk!

Ja då bekräftades mina misstankar, jag är SJUK *snyft*
Började redan på jobbet igår på eftermiddagen men blev rätt mycket sämre till kvällen och innan vi stängde kunde jag knappt stå på mina ben, tur att Conny kom och hämtade mig!

Tog mig hem, ställde mig i duschen men gud så ont de gjorde i hela kroppen när vattnet sprutade! ännu värre var det när jag skulle kliva ur, fick sätta mig på badkarskanten och låta vattnet rinna av lite för de gjorde så ont att torka sig i handduken.
Fick i mig lite mat iaf trots att jag inte hade någon aptit sen tog ja lite alvedon och så, la mig i sängen och tittade på film sen somnade jag som en stock!

Imorse när jag vaknade kändes det lite bättre i kroppen men har så ont i huvudet :( borde nog få i mig något att äta, min mage är hungrig men jag är inte sugen på något!

Jag som inte har tid att vara sjuk den här veckan! måste bli klar med min inlämningsuppgift så jag slipper ha så mycket senare och sen måste jag plugga till tentan på lördag, iofs så känns det rätt bra för en gångs skull men man ska nog inte säga för mycket! sen har ju jag och mamma SPA-dag på fredag och den har jag längtat till länge och inget ska få förstöra den!

blä nu ska jag hämta te och lägga mig i sängen med datorn och hoppas jag kan åstadkomma något vettigt iaf!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig gumman

Postat av: Denise

Beijbi! krya på dig...

2006-11-13 @ 15:24:05
URL: http://www.snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback