Shoppat

Fader vår jag har syndat! Jag shoppade igår med mamma! Men för att dämpa mitt dåliga samvete så köpte jag även något till Conny *haha* man känner sig så mycket bättre då :)

Köpte en tub-top till mig från MQ, den är i massa olika färger och sitter lite löst förrutom upptill och nertill, skit snyggt till Thailand! Sen köpte jag en brun dragkedje luvtröja från Gina Tricot.
Till Conny köpte jag en kofta från MQ som var svart och grå randig, breda ränder...super snygg!
Och för att han inte skulle bli alltför galen på mig att jag shoppat igen så skrev jag en fin dikt på paketet haha jag måste vara bäst i världen på att smöra :D
Men han blev sååå glad :)

skrev iaf:

 
Nu ska jag skriva varför min sambo är världens bästa;       
Han får mig alltid att le, trots att jag tycker allt är pest och pina. 
  Han stryker mig över håret för han vet att det är det bästa jag vet. 
  Han går aldrig ut genom dörren utan att ge mig en kram och pussa lite på mig, han vet att min dag blir så mycket bättre då. 
Han frågar mig varje dag hur min dag har varit och hur jag mår. 
  Han tröstar mig när jag är ledsen och lovar att allt kommer att bli bra igen.
Varje gång vi tittar på film lägger han en filt över mig, allt för att jag inte ska frysa.
När vi är ute ger han mig sin halsduk eller sina vantar, allt för att jag ska ha det bra.
Han kallar mig för pluttis och det får mig att känna mig speciell.
Han tittar på mig som om jag vore den enda tjejen i världen.
Han förlåter mig alltid, hur dum jag än har varit.
När vi ska sova ligger han alltid tätt bakom mig, så jag kan känna mig trygg.
Han ställer alltid upp för mig oavsett tidpunkt på dygnet. 
Han håller mig alltid i handen när vi är ute och går.
Han talar ofta om för mig hur söt jag är, hur ful jag än känner mig.
Han kommer alltid ihåg speciella dagar, det gör att jag vet att han bryr sig.
Han visar uppskattning för allt jag gör.
Han får mig att känna mig som världens lyckligaste.
När han tittar på mig avslöjar hans ögon hur mycket han faktiskt tycker om mig. 
Det bästa av allt är att han talar om för mig varje dag att han älskar mig, inte bara för att det är det jag vill höra utan för att han verkligen menar det. 
Det som växer mellan oss är det bästa som har hänt mig   

Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Denise

Gud vad fint skrivet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback