Necessär

Jag bara älskar näcessärer, alltså att få titta i andras, både när det gäller smink och hudvård! alltid kul att se vad andra använder för något och om man kan sno lite tips :)

Såå nu har jag valt att visa min *tihi* Lägger upp bilder på smink och hudvård som användes i princip varje dag:



Nu är det riktig snökaos ute! mamma ringde nyss, dom har stått på samma punkt med bilen i snart 1 timme!!! ingen kommer åt något håll, folk har lämnat sina bilar på vägen och gått för de inte kommer fram. Satt och kollade ut genom fönstret, i backen utanför oss kommer ingen bil upp, alla bara står och tuggar snö....sjukt!! Sa till Conny att han får ta tåget till centralen sen tunnelbana hem annars kommer han aldrig komma hem!
Mysigt med snö? nja kan hända när man är inne i en stuga men nu?? nä tack, de får gärna smälta bort!

Fasar för morgondagen om hur tågen kommer gå och om jag ens kommer kunna ta mig till skolan!

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh, vad skoj! ska oxå lägga ut mitt smink snart=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback