kista

Idag var jag och mamma i Kista galleria och tittade, skulle leta efter skor till vintern. Har massa skor men inga som är utan klack och det vill jag ha! Hittade ett par på Ecco som var helt okej men de fanns inte i min storlek, ska kika i täby eller så i helgen! Annars var de övriga skorna inte att hänga i julgranen direkt!

Mamma shoppade loss däremot, köpte en kavaj och två kostymbyxor, jätte snygga! sen köpte jag ett par mjukisbyxor till Conny och en sport bh till mig. Har länge letat efter en bra och nu hittade jag en från Stay In Place, hoppas den är bra. Sen köpte jag även en julklapp till mormor, blev en jätte härlig pläd från hemtex i beige, hoppas den uppskattas!

Just de, testade mascaran från I.D idag men jag tyckte nog inte om den tyvärr. Jag gillar fransar som är fylliga men jag var tvungen att lägga på två lager för att komma upp i den grad som ett lager av DiorShow har. Har också tänkt på det, hur vet man vad man får när man köper från Tradera? det är ju ingen garanti för att det är äkta saker, eller? Får prova den några gånger till men i fortsättningen blir de DiorShow för mig!

Lunch nästa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är en risk man får ta :)

Postat av: Denise

Vad synd att den inte var bra. Personligen så tror jag att de flesta saker, i alla fall i.d är äkta. Man märker skillnaden ifall det inte skulle vara det.

2006-11-03 @ 15:51:11
URL: http://snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback