jullista

snodd från Emelie ;)

  1. Firar du jul?
    Svar: Ja självklart
  2. Vart firar du julen?
    Svar: Har alltid firat med mina föräldrar men nu blir det med Connys familj
  3. Är julen viktig för dej?
    Svar: Absolut
  4. Vad har ni på julbordet?
    Svar: Allt möjligt gott
  5. Julbakar ni?
    Svar: Ja men inte på julafton 
  6. Dricker du glögg?
    Svar: Jaa, med massa russin och sötmandel
  7. Godast på julbordet?
    Svar: Skinkan och sillen
  8. Hjälper du till på julen?
    Svar: Har jobbat varje julafton sen jag var 15 men i år ska jag hjälpa till :) 
  9. Vad önskar du dej i julklapp?
    Svar: Thomas Sabo armband, digitalkamera, LCD-TV, Manolo Bhlanik skor (står alltid på listan men finns aldrig under granen) Kerstin Florian produkter....listan är lång!
  10. Vad önskar sej ditt/dina barn i julklapp? (Har du inga egna barn går det bra med andras).
    Svar: Har inte pluttis men barnen i familjen önskar sig leksaker i massor
  11. Vad önskade du dej i julklapp som barn?
    Svar: barbie och lego
  12. Vad önskade du dej i julklapp från 6:an - 3:an på gymnasiet?
    Svar: kläder, pengar, språkresa
  13. Äter ni godis på julen?
    Svar: massor
  14. Vem klär granen?
    Svar: Jag och mamma
  15. Kommer tomten?
    Svar: Nä det har den aldrig gjort, i vår familj kom ängeln när jag var liten 
  16. Tror du på tomten?
    Svar: haha
  17. Vem är tomten?
    Svar: en rund gubbe som gillar mjölk och kakor och gröt 
  18. Äkta eller plastgran?
    Svar: Alltid äkta, finns inget bättre än en gran som luktar gott. Kungsgran eller silvergran 
  19. Har du handlat några julklappar ännu?
    Svar: nästan alla
  20. Vem & vad har du köpt till?
    Svar: alla vi skulle köpta till
  21. Har du några julklappar kvar att köpa, till vem & vad?
    Svar: Mina föräldrar, svärföräldrarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback