julklappar

Idag har jag varit i stan hela dagen och det känns i benen trots att jag haft gympaskor hela dagen haha!
Men som tur är så är alla julklappar inhandlade!

*kussinernas försenade födelsedagspresenter är inhandlare
*johans julklapp klar
*patriks julklapp klar
*andreas julklapp klar
*ludwigs julklapp klar
*auroras julklapp klar
*sebastians julklapp klar
*alexandras julklapp klar
*lukas julklapp klar
*pappas födelsedagspresent klar
*gunnars julklapp klar
*mammas och pappas julklappar uttänkta
*svärföräldrarnas julklappar uttänka

Bara dom kvar men vi vet ju vad vi ska köpa så nu är det bara att åka till stan och köpa dom, borde ha gjort det idag egentligen men eftersom vi inte vet vilka pengar vi ska ta så väntar vi, har ju lite pengar på massa olika konton och hemma haha! känns som om vi är en bank hahaha

sen köpte jag mig själv 3 julklappar, tre par trosor från Debenhams, dom har ju rea eftersom dom lägger ner. Så tråkigt tycker jag då dom är en av de väldigt få affärerna jag kan handla underkläder på!

nä nu blir de sängen och film för min del, jobb imorgon *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback