hatar datorer

Ja det gör jag just nu! Förstår ärligt inte vad vi ska ha det här till, att vi ska kunna presentera saker i powerpoint, excel,word och frontpage förstår jag för det är nyttigt när man är ute på företag men det här? Sitta och kunna olika koder och sju tusen olika ord för massa skit det förstår jag verkligen inte!

Är ås trött på den här kursen, inte ens våra lärare förstår hur den här kursen kan vara värd ynka 5 poäng? Det är ju hundra saker man ska kunn *åhh*

Aja, har haft ont i huvudet hela kvällen så nu blir det duschen sen lägga mig i sängen och läsa lite till..... somna tidigt för klockan ringer vid 6 imorgon bitti och jag måste åka vid halv sju...


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag ska hålla tummarna för dig! det kommer gå bra..

Postat av: Emelie

Lycka till idag gumman

2006-12-01 @ 10:59:25
URL: http://nelliesmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback