Fixar dag

Idag har det varit en liten fixar dag.
Tränade i morse, var jätte skönt att röra lite på sig mer än från tv:n till sängen :)

Sen har jag tagit bort våra husdjur från skåpen, tvättat rent och lagt allt i burkar så nu är dom inte välkomna något mer! sen har jag hängt undan tvätten och lagat mat och nu håller Conny på att städa under badkaret, han är så snäll som gör det för jag verkligen hatar att göra det! avlopp är det värsta jag vet, förrutom barnbajs och spya :)
Fattar inte hur jag ska klara av att vara mamma en vacker dag :) alla säger att när det gäller ens egna barn så bara gör man det men jag är inte så säker på att jag kommer fixa det, tur att det dröjer några år innan man står där :)

nu är det prison break :)

Kommentarer
Postat av: Denise

haha, jag ska lära dig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback