åh

Åh vad har jag gjort? Istället för att tänka med huvudet har hjärtat styrt mig och åter igen har jag lagt massa pengar på något jag inte borde! Pratar givetsvis om shopping *suck*
Kan inte förså att jag faller så lätt för frestelsen med att shoppa kläder och skor! Jag VET att jag har en garderob som svämmar över med kläder och desseutom en hel resväska och 3 stora vita plastboxar i källaren med kläder men ändå kan jag inte låta bli.... Det värsta är att jag inte har hjärta att rensa ut och lägga ut det onödigt på försäljning på tradera eller blocket men jag tänker hela tiden att det kommer komma till användning (alla vet ju att de gör dom ändå inte)

Vet inte hur jag ska berätta för Conny så jag är nog tyst tills klänningen kommer *haha* jag vet att han förstår mig att jag älskar kläder men han tycker att jag borde använda de jag redan har (finns en hel del jag inte ens tagit av prislappen från) innan jag köper nya!

Men nu kommer jag bli såå fin på nyår, det vill säga om den passar på mig!
Här är den:

110377-53 (bild: asos.com)

Har dom perfekta skorna till den, ett par sandaler med lagom klack och 2 remmar med strass stenar på som mamma och pappa köpt i Italien
 
Längtar redan tills jag får prova :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Så är det när man är shoppingberoende=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback