ont

Har precis kommit hem, var med mamma först i täby centrum för att titta efter en tröj/klänning som jag vill ha men var för dum för att köpa när vi va i stan och givetvis så fanns den inte! Åkte till solna centrum men utan resultat, suck...alltid så när jag vill ha något!!
Aja får se om ja går förbi affären på måndag och ser om dom fortfarande har kvar den annars får jag väll leta efter något liknande i någon annan affär...

Nu när jag skriver kom jag på att jag helt glömt att berätta att jag och mamma var på stan iförrigår haha! mamma var på riktigt shoppinghumör så hon kom hem med ett antal påsar :) Hon köpte 2 klänningar, strumpbyxor,tröja,cd-skivor och massa annat smått!
Själv fick jag ett par leggings till klänningen jag ska ha imorgon sen en t-shirt!

Iaf, idag när jag kom hem så fick jag super ont i halsen :( måste ha varit från igår när jag var i västerås och de var kallt och blåste och jag hade bara min väst på mig.....
Har tagit en c-vitamin och nu är det mat, sen blir det duschen, kanjang och sängen för min del!



Kommentarer
Postat av: Emelie

ingen blogg längre? =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback