jullov!

Japp, jag har äntligen gått på jullov! Eller lov är väll att ta i och säga eftersom jag har en tenta som sträcker sig över julen och skrivs den 17 januari men lite ledigt ska jag iaf ha!

Egentligen har jag massor att skriva om, var ju på mondaybar kryssningen förra veckan och det var super som alltid annars :) men jag väntar med att skriva om det tills jag fått alla bilder från pernilla och stoffe :)

Idag ska jag och mamma åka och köpa julklapp till pappa, hon har ännu inte köpt. Haha dom är så roliga, jag handlar julklapp åt pappa till  mamma och åt mamma till pappa haha...

Men innan vi åker ska jag hinna med lite julbak, tänkte göra biscotti idag och sen lägga in lite sill men först ska julskinkan griljeras (nä vi ska inte vänta till julafton med att äta den) eftersom vi är borta hela julhelgen ska vi ha julskinkan vi fått som pålägg i veckan är det tänkt :)

Annars har de väll inte hänt så mycket.

I fredags kom vi hem från kryssningen, deckade i sängen vid 22!
I lördags gjorde vi inte mycket, men på kvällen åkte vi hem till kjelle och jessica, skulle äta julbord och gå ut men det slutade med tacos och film, kände mig inte jätte pigg på att gå ut....
I söndags var vi och köpte skor i stan, har fått 1000 kronor från jobbet att köpa skor och conny fick också 1000 att köpa skor för men skorna jag tittat på, ett par pumps från Angela C, fanns inte i min storlek men conny köpte sig ett par vinterskor.....alltid så när man har pengar för saker då hittar man aldrig något! Aja ja får leta vidare!

Nä nu väntar skinkan på mig haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback