jul

Jaha, så var julen över för den här gången! Allt slit man gjort de senaste 2 månaderna gick över fort! Har haft en väldigt bra jul iaf, med massa paket *hihi* ska lägga upp bilder imorgon *lovar*

Vi var hos mina föräldrar på julaftons morgon och sen vid 13 tiden åkte vi ut till Ekerö och firade där, blev sent men det var mycket roligt! På juldagen åkte vi hem till min moster och firade jul men hela min släkt! Är sällan vi träffas allihop!
Efter släktträffen åkte vi till Garbos och festade till sent in på småtimmarna, hade väldigt roligt och lärde känna en del nytt folk!
Idag gick jag upp tidigt, möttes av en mindre rolig syn - conny hade lyckats göra ett fint avtryck på min hals i form av ett sugmärke igår, märkte inte ens själv att han gjort det *morr*
Åkte iaf till Arninge och skulle titta på digitalkameror men det var väldigt utplockat, åkte till Barkarby istället och köpte en kamera, ås nu är jag sååå nöjd! Ville ju ha en kamera i julklapp och så fick vi pengar av mina föräldrar så då blev det en :)
Måste titta mer på den imorgon!
Efter shoppingen åkte vi ut till Ekerö och åt massa mat haha!

Imorgon kommer lite släkt hit, mina mostrar som ännu inte sett lägenheten. Tänkte göra lite smörgåstårta att bjuda på men har aldrig gjort det förr så vi får väll se hur den blir haha
Sen ska jag jobba imorgon, pappa ska till tandläkaren någon timma. Sen blir det till att städa här hemma innan de kommer!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, blir mer imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback