jag

Snodde en lista av Denise :)

Ditt namn: Beatrice
Längd: 1, 68
Spelar du något instrument: nej
Vem är snyggast: finns en del att välja mellan
Vem vet mest om dig: Martina
Vad vill du ha just nu: ett positivt svar på min tenta
Vilka sjukdomar har du: räknas dålig humor?
Fobier: kroppshår och råttor/möss

Känner du en snygg kille: Bor med en till och med ;)
Har du körkort: självklart
Åsikt om jultomten: haha inget
Vill du gifta dig: självklart!
Din hårfärg och frisyr: blonda slingor i 3 olika nyanser. långt och uppklippt
Skolväska just nu: skolväska?haha får bli dataväskan då

Har du glasögon: nej men skulle va kul med ett par efva attling med fönsterglas
Hur ser din plånbok ut: just nu ligger alla kort löst i fickan
Favorittv-program: Prison Break, OC och annat skräp
När ska du festa nästa gång: Juldagen
Vad köpte du senast: mat till middagen
Hur mycket pengar har du: precis fått lön oc inte betalt räkningarna så just nu ligger de ett X antal 1000 där :)
Hur svarar du i telefonen hemma: Bea
Senast kramat: Conny
Vem sov du hos senast: oj....sover alltid hemma men sist jag sov borta sov jag nog hos Connys föräldrar
Stjärntecken: Lejon
Ögonfärg: melerade

Kroppsform:
tjock och glad
Kall favoritdricka: vatten
Varm favoritdricka: Latte
Alkoholhaltig favoritdricka: allt med alkohol går ner...eller ja det mesta
Säger ofta: okej
Saknar du någon: Martina, Denise och mamma
Du fikade senast: för länge sen
Senast sedda film: oj ser ju film hela tiden men på bio var det djävulen bär prada
Hur känner du dig nu: trött och nervös
Kan du laga mat: haha jaa
Vad tycker du om fötter: bland de värsta som finns
Är du smart: jävligt smart!
Snarkar du: nej tack och lov
Har du homofob: absolut inte
När och varför grät du senast: sist jag pratade med Denise i telefon, varför går jag inte in på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback