7 timmar

Idag har jag och Martina varit och shoppat i stan i 7 timmar! Som ni märker är shopping någon vi är extremt bra på! Tyvärr var inte hjärnan riktigt vaken när jag gav mig iväg i morse för jag satte på mig stövletter med klack vilket jag bittert fick ångra!

Åt även lunch i stan, blev pasta med lax för mig och sedan tog vi en latte paus!

Dagens shopping resulterade i:

* Brun klänning Gina Tricot
* spännen,toffsar,diadem H&M
* småsaker från Apoteket
* 2 hemliga julklappar: NK
* sladd till julstjärna Åhlens

Gick även in i den nya affären Urban Outfitter och my god va snygga saker dom har! Hittade en supersnygg t-shirt och ett par trosor som var hur gulliga som helst men tyvärr blev det inget köp, får bli en annan gång!

När Conny kom hem åkte vi och köpte middag, blev sushi för min del! Nu blir det duschen sen lite tv innan det är dags att kypa ner i sängen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hmm är sushi verkligen gott? =) aldrig käkat det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback